Brukervennlig verktøy for gravearbeid, søknader og trafikkomlegging

Hovedfunksjoner i ISY Case:
• Alle søknader knyttes til en geografisk plassering
• Ett felles verktøy for kommunikasjon mellom flere virksomheter
• Enkel administrasjon
• Forvalteren, f.eks kommunen, eier og lagrer alle data uansett
hvem som utfører oppdraget.
• All historikk bevares
• Oversikt over økonomien i oppdragene
Søknaden knyttes til geografisk plassering
Felles system – Eier / Forvalter / Entrepenør
Med ISY Case får en kommune eller annen organisasjon kontroll over sine driftssøknader uansett hvem som planlegger, rapporterer eller utfører disse. Alle data lagres i en felles database som eies og forvaltes av systemeieren.
Oversikt for både saksbehandlere og entreprenører
Entreprenørene har mulighet til å legge inn sine kostnader i systemet noe som bidrar til å generere korrekte fakturagrunnlag og gi saksbehandleren i kommunen et rakst økonomisk oversikt.